niedziela, 17 listopada 2013

Początek jesieni



 Zaczęła się ta zimna, jesień, której bardzo nie lubię. Na dworze jest zimno i trzeba się cieplej ubierać. Teraz, bez napicia się cieplutkiej herbaty, jest mi po prostu zimno. Siedzę sobie wieczorami uczę się, bo zaczął się okres sprawdzianów, i wspominam ubiegłe lato. Było tak ciepło i długo jasno na dworze. Teraz wracam ze szkoły i jest już ciemno. Dobrze, że chociaż rano jak idę do szkoły jest jasno. Oprócz lekcji doszły mi też próby z tańców. Niedługo jest X lecie naszego zespołu i organizujemy koncert. To już tak niedługo i my nie mamy wszystkiego zapiętego na ostatni guzik. Zajęcia mamy tylko dwa razy w tygodniu po półtorej godziny, więc to mało czau by wszystko zrobić, stąd dodatkowe próby.
Ostatnio miałam jakoś tak mało czasu, że długo nie byłam na zakupach. Brakowało mi tego, więc postanowiłam wybrać się z mamą w sobotę na zakupy. Udało mi się kupić kilka rzeczy, o których wszystkiego dowiecie się w swoim czasie. Dzisiaj zaplanowałam pochwalić się z wami moimi leginsami z Tally Weijl na które czaiłam się już od dawna. Kupiłam sobie dwie pary. Mają bardzo podobne wzory. Jestem z nich naprawdę zadowolona. Są bardzo praktyczne, można w nich chodzić na co dzień do szkoły, ale i też na wf. Mam tylko jedną obawę co do nich, że może być już za zimno by je aktualnie nosić. 
Kolejną rzeczą, którą zakupiłam jakiś czas temu to kozaczki. Są bardzo ciepłe, więc ideale na jesień czy zimę. Kupiłam je na placu Świebodzkim we Wrocławiu. Mają kolor jasnego brązu, a z tyłu maja wstawkę z materiału z ciemnego brązu. Pasują praktycznie do wszystkiego. Muszę je nosić do rurek lub podwijać nogawki, żeby tył był widoczny. Na razie nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.
Z powodu dość dużej nudy udało mi się dzisiaj wyprodukować łabędzia z jabłka. Jestem z siebie dumna że go nawet przypomina. Teraz nie mam serca zjeść tego jabłka.
Na dziś to koniec. Posty postaram się dodawać mniej więcej raz na tydzień. Zapraszam do komentowania i obserwowania! :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz