niedziela, 10 listopada 2013

Witam!

Witam wszystkich bardzo serdecznie na moim nowym blogu. Chciałabym zacząć nową przygodę z blogowaniem i mam nadzieję, że mi się uda i że będzie się wam podobało.
Może opowiem coś o sobie. Nazywam się Emilia, mam 15 lat, mieszkam w Polsce. Interesuje się wszystkim po trochę. Trochę modą, muzyką, tańcem. Chciałabym tutaj opowiadać wam trochę o swoim życiu co się u mnie dzieje, rzeczach które ostatnio nabyłam lub odkryłam. Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu mój styl blogowania. Aktualnie mamy dłuższy weekend (poniedziałek wolny, bo święto), więc mam jakoś tak dużo czasu szczególnie, że prawie całą sobotę siedziałam sama w domu. Dlatego pomysł na bloga.

 Ostatnio udało mi się nabyć nową bluzę, z której jestem bardzo zadowolona. Znalazłam ją na pewnej grupie gdzie ludzie sprzedają ubrania które mają na zbyciu. Jestem wielką fanką tej bajki więc nie mogłam się powstrzymać. Jest to co prawda męskie M, więc jest trochę duże i luźne, ale w sumie duże i luźne bluzy są teraz w modzie. Mam nadzieję że wam się również podoba. 
Do zobaczenia następnym razem :*






8 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać następnych postów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości :)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLUZA :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. sprzedaje ciuchy na vinted, jeśli chcesz zajrzyj, może Ci się coś spodoba :) http://www.vinted.pl/members/172221-paulinaaxoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna bluza :D
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń