piątek, 27 grudnia 2013

Święta, święta i po świętach!


Hej, witajcie kochani! Jak mijają, minęły wam święta? Mam nadziej, że spędziliście ten czas z rodziną, spokojnie, wesoło, zjedliście dużo pysznego jedzenia, dostaliście wymarzone prezenty i ogólnie milo spędziliście te święta. Mogę się wam pochwalić, że dosalam od mikołaja, czy jak tam kto go zwie, tablet. Jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwa. Tyle miłych rzeczy, o których marzyłam od dawna się spełniło w tym miesiącu.  Wręcz płakałam po nocy nie ze smutku, lecz z takich małych rzeczy, które tak mnie uszczęśliwiły.

Jak wszyscy dobrze wiemy nowy rok zbliża się wielkimi krokami i już ostatnia chwila na planowanie sylwestra. Mój sylwester możne nie będzie jakiś mega szalony, bo spędzam go sama z jedna koleżanka i jej psem. Mam nadzieje ze mimo to będziemy się dobrze bawić. Zastanawiam się czy założyć moja nowa sukienkę, ale chyba spasuje. tak to jest jak się nie u mnie jeść XD .

Ale ten post nie był by udany gdyby nie zdjęcia choinki. Jak co roku mamy żywa choinkę możne nie ozdobiona jakoś wielce kolorystycznie ale i tak  jest śliczna!

A wy co dostaliście pod choinkę? Macie jakieś plany na sylwestra? Kto chce może pochwalić się swoja choinką :)

Do nastepnego razu! I zapraszam was na mojego instagrama! 
http://instagram.com/panimilia






co za świr XD

1 komentarz:

  1. hahah jakie fajne zdjatko <3 sliczna choinka!!

    dostalas tableta ale fajnie!!
    ja znalazlam pod choinka perfumy slodkosci, slodkosci i koncert Bon Jovi'ego ^^ z radosci az piszczalam nie wiedzialam ze umiem takie dzwieki wydawac
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń