niedziela, 19 stycznia 2014

Best Friends




Ostatni tydzień był ostatnim w tym semestrze, więc trzeba było się trochę bardziej starać i być aktywnym na lekcjach. Cały tydzień był naprawdę pracowity i bez sprawdzianów się nie obyło. Od początku nie mogłam się doczekać piątku. W piąteczek miałam się spotkać z Natalią moją jedyną i najlepszą przyjaciółką. Miałyśmy iść na shopping, ale tak jakoś byłyśmy zmęczone szkołą i czekałyśmy na pizzę. Powiem wam, że pizza była pyszna i teraz żałuje, że nie poszłyśmy na te zakupy. Po zjedzeniu wydurniałyśmy się i w końcu wymyśliłyśmy sobie, że chcemy sobie zrobić kilka zdjęć na pamiątkę i na ścianę (chcemy mieć ściany w zdjęcia a nie mamy za dużo wspólnych). Niestety na te zdjęcia musicie poczekać, zobaczycie je w następnym poście. Wieczorem a dokładnie o 22 poszłyśmy na basen sportowy z Natalii mamą, a po basenie pojechałyśmy do niej do domu. Tak, tego dnia nocowałam u nich. Następnego dnia obudziłyśmy się zadziwiająco wcześnie (dziewiątej), mimo że poszłyśmy spać o 2 w nocy. Postanowiłyśmy iść na sesję zdjęciową na dwór. Byłyśmy na dworze naprawę bardzo długo, a śmiechu było, co niemiara. Sami zobaczcie! 

Ostatnio kupiłam sobie kurtkę zimową. Jest to tak zwana parka. Dość długo szukałam takiej żeby mi się podobała. Znalazłam swoją w Stradivariusie. Jestem z niej naprawdę zadowolona jest bardzo ciepła i będzie równie dobra na wiosnę czy jesień, ponieważ można odpiąć futerko w środku. Jestem naprawdę z niej dumna.

 

 

 

 

9 komentarzy:

  1. kocham Natalkę na drugim zdjęciu! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia :) zazdroszczę ci bo moja przyjaciółka nie lubi zdjęć i nie mogę z nią chodzić na takie sesje ;/
    http://the-sandyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne fotki :D Ja mam z przyjaciółką bloga to może zajrzysz do nas ? Rewanż ? Skomentujesz nasz najnowszy post ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia a piesek jest po prostu mega ! *0*

    zapraszam do mnie : wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, ta przeróbka z psem jest świetna :D (O ile to jest przeróbka ^^). Widzę, że fajnie spędziłyście dzień, dość późna pora na basen ;)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha to nie jest przeróbka tak stanęła kiedy miałyśmy robić mi zdjęcie xD

      Usuń
  6. Jakie świetne zdjęcia, takie pozytywne! Obie jesteście prześliczne. Kurtka też mi się podoba. ;)
    Ola
    Serdecznie zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujesz olija-olija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny wpis <3
    Jak dobrze mieć taką Best Friend :) Ja dzisiaj akurat ze swoją jadę na lodowisko *.*
    Super blog !
    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń