niedziela, 12 stycznia 2014

DIY




Ostatnio musiałam dużo się uczyć a jak ja się uczę myślę o wszystkim tylko nie o tym, co czytam. Wymyśliłam sobie, że chciałabym stworzyć słoik ze złotymi myślami na każdy dzien. Chciałam zacząć od karteczek. Jednak podczas szukania i wymyślania stwierdziłam, że to straszne mecząca i długa robota, więc zmniejszyłam sobie do stu, lecz to nadal było za dużo. W trakcie szukania złotych myśli zastanawiałam się jak ozdobię słoik. Wpisałam wiec coś w google i wyskoczył link do YT. W filmiku dziewczyna pokazywała jak ozdobić słoik na wspomnienia z 2014. Stwierdziłam, że to świetny pomysł i że będzie łatwiejszy do realizacji i milszy pod każdym względem. Automatycznie zapomniałam o starym projekcie. Więc dzisiaj pokarze wam jak wykonać mój projekt.

ZACZYNAMY!


Do wykonania potrzebne wam będą:

-słoik
-folia z ciekawym wzorkiem np. do owijania kwiatów
-wstążka ok. 1m
-klej
-pędzel
-nożyczki lub nożyk
-flamaster lub długopis
-brokat
-karteczka
-cyrkiel
-ręce gotowe do pracy 










Dekoracja wieczka        



1. Krok pierwszy możecie pominąć, jeżeli wasze
wieczko ma kolor, jaki wam odpowiada. Niestety
moje było niebieskie,a nie miałam innego. Musiałam
zedrzeć nożyczkami lub nożykiem farbę. Niestety
jest to dość czasochłonne i męczące.
 
2. Jeżeli nasze wieczko ma już odpowiedni kolor
przechodzimy do dekorowania. Smarujemy klejem
krawędź.
 
3. Posypujemy krawędź brokatem tam gdzie
posmarowaliśmy klejem. Ja położyłam zakrętkę
w pudełku żeby brokat, który spadł można było
z powrotem wsypać do opakowania.

4. Następnie bierzemy kartkę i rysujemy kółko
o promieniu ok. 3 cm. Wycinamy je.

5. Na karteczce piszecie np. 2014 lub wspomnienia
lub wspomnienia 2014 lub cokolwiek innego.

6. Smarujemy kółko i przyklejamy na nakrętkę.

7. Podziwiamy jak pięknie wyszło.




Dekoracja słoika 

1. Na początek wycinamy z foli prostokąt o
długości i wysokości naszego słoika.

2. Przykładamy na słoik i zaznaczamy ile musimy
jeszcze odciąć i odcinamy.

3. Smarujemy klejem słoik w miejscu początku
zawijania papieru.

4. Nakładamy papier i owijamy. Na koniec zwinięcia
znów malujemy klejem i oklejamy cały słoik.

5. Następnie na słoiku zawiązujemy jeden supeł,
a następnie kokardkę taką jak na butach.

6. Zakładamy nasze wcześniej zrobione wieczko.

7. Bierzemy jedną lub kilka karteczek i wypisujemy
jakieś wspomnienie z tego roku. Wrzucamy do słoika.

8.Podziwiamy efekt końcowy. 




4 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Liebster Award więcej info tutaj : http://r5songs.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze wpadniesz na jakiś ciekawy pomysł ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne ! :D szkoda że jestem taka leniwa :c

    OdpowiedzUsuń