piątek, 24 stycznia 2014

Lajt!

Jak wam pisałam tydzień temu była u mnie Natalia i razem robiłyśmy sobie u mnie zdjęcia. Oficjalnie stwierdzamy że nie jesteśmy fotogeniczne. Zrobiłyśmy masę zdjęć a na połowie ja jestem ruszona lub ona i nadajemy się tylko do głupich min. Ten tydzień w szkole był naprawdę lajtowy. Dawno nie miałam takiego tygodnia, że kończyłam lekcje w godzinę. To było naprawdę fajne. W ten czwartek również odwiedził mnie ksiądz. Samo wydarzenie w sobie nie jest niczym ciekawym ale to jak zachowali się moi rodzice po jego wyjściu. Naprawdę bardzo mnie to rozśmieszyło. Ledwo wyszedł a oni powiedzieli no to rozbieramy choinkę. Taaak, na ogół mamy choinkę do kolędy. Wiec już nie mamy choinki i jest tak smutno teraz w miejscu gdzie ona stała. Przez większość tego tygodnia miałam ochotę gdzieś wyjść, ale jak zwykle ten sam problem... nie ma z kim. Większość moich znajomych mieszka poza miastem albo wraca z rodzicami lub nie chce im się ruszać. Nie jest to nic fajnego, bo siędę w domu i nic nie robię. Chociaż dwa razy w tygodniu mam tańce co tak odrywa mnie do nudnej codzienności. No to sobie pomarudziłam i kończę. Podziwiajcie nasze piękne zdjęcia!

PS. A tą bluzę którą mam na sobie mam z  sheinside. Jest naprawdę fajna może nie najcieplejsza, ale dość mała jak na over size.
Jak do legitymacji xD

2 komentarze:

  1. slicznotki! Mam taka sama koszule co Nata ;*
    ale sie za Wami stesknilam!! <3

    OdpowiedzUsuń