czwartek, 30 stycznia 2014

Styczniowa nutka

Dzisiaj chciałabym rozpocząć serie postów na temat muzyki. Postaram się na koniec każdego miesiąca napisać post taki jak ten czyli podać np.3 piosenki które wpadły mi w ucho i dlaczego. Mam nadzieję, że wam się spodoba! Tak że nie przedłużając zaczynajmy!


Pierwszą piosenkę a dokładnie ,,I See Fire,, śpiewana przez Ed'a Sheerana. Ogólnie możecie kojarzyć tą piosenkę z Hobbitem. Była ona pod koniec, na napisach końcowych. Lecz ja ją poznałam zanim wyszedł Hobbit, ponieważ lubię muzykę Ed'a i ja słyszałam wcześniej, lecz nie przywiązałam do niej żadnej uwagi. Po świętach wybrałam się do kina na ten film i od tamtego czasu kocham tą piosenkę. Jest ona idealna do słuchania przed zaśnięciem. Jest w niej coś magicznego, że podczas jej słuchania przypływają do mnie pozytywne i tajemnicze emocje. W skrócie jest niesamowita.

 

Kolejna piosenka którą chciałabym wam przedstawić jest śpiewana przez Pharrell'a Williams'a a dokładnie piosenka Happy. Jest ona bardzo pozytywna i jak jest słucham od razu poprawia mi się humor i mam ochotę tańczyć! Nie wiem co jeszcze o niej napisać... Ale naprawdę polecam! 


Następną i niestety już ostatnią piosenkę jaką wam tu polecę jest Cups - Anna Kendrick. Jest to kolejna wesoła i pozytywna piosenka. W piosence stukają kubkami, co po mojemu jest nazywane ,,kubkaniem". Mi osobiście się to bardzo podoba! Lubie słyszeć piosence instrumenty. Oczywiście po zapoznaniu się z tą piosenką w ciągu 24h już umiałam ją ,,kubkać". Przy okazji udało mi się zarazić mają mamę i siostrę. To jak się one uczyły było bardzo zabawne. Stukały same nie wiedząc co i jak. Mi się udało nauczyć w jakąś max 1h, więc jeżeli wam również podoba się ta piosenka to polecam. 


Napiszcie soje nutki miesiąca w komentarzach i czy podoba się wam pomysł na post! :)

3 komentarze:

  1. Super! :D
    moje piosenki to:
    - "Trumpets" - Jason Derulo
    - "What now" - Rihanna
    i tez "Happy" - Pharrell'a Williams'a <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Talk Dirty - Jason Derulo
    Bed Of Roses - Bon Jovi
    Livin' On The Edge - Aerosmith <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Rihanna ft. Shakira-Can't remember to forget you <3
    Miley Cyrus-Someone else
    Rudimental ft. Emilie Sande-Free

    OdpowiedzUsuń