wtorek, 18 lutego 2014

Let's start!

W końcu zaczęły się moje długo wyczekiwane ferie! Żeby było pięknie i kolorowo to w piątek, czyli dzień rozpoczęcia były walentynki. Jak dla mnie do zwykły dzień, ponieważ nie mam drugiej połówki i spędzam ten dzień jak każdy inny. W szkole dostałam jedną walentynkę od przyjaciółki, a od mamy lizaka w kształcie serduszka i żelki. Byłam nastawiona, że nic od nikogo nie dostanę, więc było to dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem. Skoro zaczęły się ferie mam teraz więcej czasu na spotykanie się ze znajomymi i stwierdzam, że 3 poprzednie dni czyli sobota, niedziela i poniedziałek były bardzo miło spędzone z wieloma osobami. W sobotę wybrałam się z Natalią na zakupy i mimo iż tego nie planowałyśmy kupiłyśmy sobie kilka nowych rzeczy. W niedzielę wybrałyśmy się na łyżwy i również był to bardzo miło spędzony czas. Lubię jeździć na łyżwach, lecz nie mam często ochoty się spiąć i iść. Natomiast w poniedziałek, czyli tak naprawdę pierwszy dzień ferii wybrałyśmy się do kina na ,,Złodziejkę książek". Film naprawdę bardzo ciekawy i wzruszający w wielu momentach, wart uwagi. Może w przyszłości przeczytam książkę, chociaż już tyle chcę przeczytać książek, a nie przeczytałam żadnej. Przez wszystkie te dni Natalia u mnie nocowała i zrobiłyśmy sobie jedną sesje w nowych rzeczach. Oprócz tego strasznie nas wciągną serial gossip girl i teraz już wiem co będę robić do końca tygodnia. W drugim tygodniu jadę na zimowisko i już nie mogę się doczekać! A jak tam wasze plany na ferie? Czy już wróciliście do szkoły?

KLONY!

Tak dużo zdjęć! :o
Dziękuję za tyle komentarzy pod poprzednim postem! <3

11 komentarzy:

  1. Też zaczęły mi się ferie :> życzę aby Twoje były udane!
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Blog! naprawdę ciekawie piszesz! :) może obserwacja za obserwacje? zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka :)
    Zapraszam do mnie ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Zaobserwuj,skomentuj-a na pewno się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu :*

    ¦¦¦ WWW.MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM ¦¦¦

    OdpowiedzUsuń
  6. hej obs za obs? pozdrawiam:) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny blog godzien obserwacji i wejść!
    Ja tam będę tu częściej wpadała, zapraszam do mnie!;)
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny blog <3

    ZAPRASZAM DO MNIE ABY POMÓC W JEDNYM POŚCIE - kaamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze ferii :( fajne zdjęcia! :)

    obserwuję i zapraszam http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam: http://hello-donia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, na końcu się 'rozkręciło' ! :D
    olaani.blogspot.com - konkurs :)

    OdpowiedzUsuń