wtorek, 11 lutego 2014

Na bogato


Tak jak obiecywałam, mimo iż muszę się teraz uczyć na jutro pisze tego posta. W ten piątek było rozpoczęcie zimowej olimpiady. Oglądałam je lecz była trochę długie i bez znania historii Rosji wydawało się nudne na tyle, że przy tym zasnęłam. W tym dniu były też imieniny mojego taty. W sobotę nie było tak pięknie jak zawsze, ponieważ musiałam iść do szkoły, bo mieliśmy drzwi otwarte . To było męczące, musiałam stać prawie cały czas. Po powrocie do domu musiałam trochę ogarnąć pokój. Udało mi się przekonać siostrę na mały spacer ze zdjęciami do parku. Niestety za późno się zebrałyśmy i słońce było już zachodzące. Cała ładną pogodę przesiedziałam w szkole. Miałyśmy przy tym duży ubaw, ale zdjęć zrobiłyśmy mało.Po powrocie do domu razem z rodzinką poszliśmy na zaległa pizzę z okazji taty imienin. Sama zjadłam średnia Margaritę i byłam mega najedzona. Po zjedzeniu takiej opitej obiado-kolacji wybraliśmy się do kilku sklepów. Kupiłam sobie dwie najpiękniejsze rzeczy, które zawsze i wszędzie mi się podobały. Staram się umeblować mój pokój w kilku kolorach i szukam w sklepach różnych ładnych dodatków właśnie w takiej kolorystyce. W niedziele rano wyciągnęli mnie z łózka i zaprowadzili na targi niezwykłości, ponieważ chcieli mnie zbadać u jakiegoś polecanego pana. Uważają że się słabo odżywiam i jestem taka chuda i boją się, że coś może być ze mną nie tak. Ale nie jest! Takie targi to nie jest dla mnie najciekawsza rzecz, wiec wróciłam wcześniej niż moi rodzice, ale za to musiałam wracać tramwajem. Jechałam godzinę tramwajem, a podróż umilał mi Justin Bieber Acoustic. W domku nie robiłam już nic ciekawego. Tak to był mały pamiętnikowy post. Cały czas zapraszam do zrobienia małej ankiety po lewej. I jak widzicie troszkę zmieniłam wygląd. Lepiej? Ładniej? Mam nadzieję. To tyle biegnę uczyć fizyki i czegoś tam jeszcze. Baju!

19 komentarzy:

  1. to pierwsze zdjęcie jest śliczne *___*
    Believe Acoustic awww :3 jeszcze bardziej cię lubię ^^
    fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdjęcia!! <3 pozdrowki dla siostry ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te zdjęcia. Mogę wiedzieć czym robisz zdjęcia?
    http://maniszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładną masz kurtkę i bluzę :)

    Nowy Post >>>>>>>>> http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post i blog :)
    Zapraszam do mnie może akurat Ci się spodoba ( zachęcam do ZAOBSERWOWANIA)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i super zdjęcia :)
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia!

    Zajrzysz?
    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 zdjęcie jest genialne <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem czytając twoje posty. Są takie przemyślane. Do tego ten śliczny wygląd bloga. Naprawde masz zadatki na prawdziwą blogerkę. <3
    Może masz ochote na obserwacje, oczywiście jeżeli Ci się spodoba mój blog. Napisz w komentarzu Odwdzięczę się wtedy tym samym! :*

    http://give-mee-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie chudzinka z ciebie, ale skoro sama zdjadłaś całą pizzę, to chyba jednak nie masz zaburzeń żywieniowych :D To się po prostu nazywa dobra przemiana materii za którą oddałabym wszystko :)
    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Blog godzien odwiedzin i obserwacji !
    Będę tu wpadała częściej ! *.*
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne to pierwsze zdjęcia z drzewem!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny outfit! *.*

    l0vetight.blogspot.com / zapraszam, obserwujemy? odp. u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia wyszłaś na nich tak bardzo naturalnie
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukkii-cukkiii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny Blog! Ciekawie piszesz! Obserwacja za obserwację? Zacznij a odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog, godzien obserwacji i odwiedzin!
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym można wygrać Air Max!
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń