sobota, 8 lutego 2014

Nie za ładna sztuka



Tamten tydzień był bardzo luźny i leniwy, lecz był jeden albo dwa ciężkie dni. Lubię takie tygodnie. Wtedy zaczynam wymyślać sobie kreatywne zajęcia. W tamten piątek do soboty miałam wenę na tworzenie i malowanie. Chciałam zrobić coś ładnego do mojego pokoju. Jak to robiłam bardzo podobny mi się moje pomysły, lecz teraz z dnia na dzień coraz mniej mnie zachwycają. Zobaczcie sami niżej jak to wygląda. Chciałam również ozdobić swoją ścianę i coś na niej napisać. Długo się zastanawiałam czy to zrobić bo bałam się że coś nie wyjdzie i już tak zostanie. Jednak zrobiłam to zwykłymi farbami i u mojemu dużemu zdziwieniu farba sama odchodziła od ściany więc mniej niż 12h i już tego nie było - a szkoda. A pozostawiając już temat sztuki, to po zrobieniu zdjęć do posta stwierdziłam, że ja mam w sumie długie włosy. W końcu urosły! Były takie krótkie, do ramion. W tym tygodniu stwierdziłam też, że mam bardzo złą organizacje tygodnia. W co niektóre dni snuje się po domu nie wiem co ze sobą zrobić, a w inne dni siędę do nocy nad lekcjami. Ale z moim lenistwem nie da się inaczej. Dlatego też nie było postów. Postaram się za to następny dodać po jutrze albo nawet jutro! I na sam koniec chciałabym dodać że po lewej stronie macie ankietę jaki rodzaj postów wolicie. Zachęcam do zagłosowania.


Pytałam się wszystkich w domu zanim  namalowałam te ręce czy trzymanie rąk w ten sposób coś oznacza i nikt nie wiedział teraz się czepiają że to znak Trójcy Świętej ;_;

2 komentarze:

  1. Emilce sie nudziii!!! Hyyy trzeba cos zrobic!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. B. fajny sposób na nudę !
    W ankiecie już zagłosowałam i zaobserwowałam :) Odpowiesz tym samym ? To b. ważne dla mnie <3

    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń