wtorek, 1 kwietnia 2014

Nie polecam czerwonego tła!


Hej! U mnie za oknem piękna wiosenna pogoda. Mam nadzieje ze u Was również. Mimo iż na dworze jest tak ładnie nie mam jak zrobić zdjęć na dworze z powodu braku fotografa. Sama nie chce chodzić po okolicy ze statywem, bo było by to dziwne i krępujące. Chciałam wam dzisiaj pokazać kilka wiosennych stylizacji, lecz kolejna przeszkoda stanęła mi na drodze. Jak robiłam zdjęcia w domu cały czas mi cos nie odpowiadało. Jak w sobotę zabrałam się za zdjęcia postanowiłam dla odmiany zrobić je na czerwonym tle. Szczerze wam tego nie polecam. Zazwyczaj jak robiłam w tym samym miejscu o mniej więcej tej samej porze zdjęcia wychodziły bardzo ładnie bez konieczności poprawiania, natomiast te maja słabe oświetlenie i na połowie zdjęć miałam czerwone oczy, co mi się nigdy przedtem nie zdarzało. Wiem nie jestem fotografem i się nie znam. To tylko moja amatorska opinia. Dlatego pokarze wam tylko zdjęcia w sukience, która nabyłam niedawno. Kupiłam ja na stronie vinted od pewnej dziewczyny. Kupując wiedziałam ze jest krótka, ale nie aż tak. Teraz się zastanawiam, co zrobić. Udawać, że ma w miarę odpowiednia długość czy podszyć jakiś materiał, aby była dłuższa. Zobaczymy.
.
W środę z klasa byłam w kinie pt. „Kamiennie na szaniec”, na którym zapewne cześć z was już była z klasa. Jest to film na podstawie książki o takim samym tytule. Jest on jak dla mnie miejscami bardzo brutalny, ale historia sama w sobie jest ciekawa i warta zobaczenia. Natomiast w tą niedzielę byłam z dziewczynami z grupy na turnieju tanecznym w Nowej Rudzie. Tańczyłyśmy jazz. Niestety nie udało nam się wygrać, ale chociaż było wesoło. Następnym razem wygramy! Teraz już szkolna codzienność, a testy coraz bliżej. Aaaaa! Do następnego razu!

14 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka ;) bardzo podobają mi się kwaitowe wzory ;)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! :)

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    pomożesz dobić do 300 obserwatorów?
    (obserwacja=obserwacja)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka :D Wcale nie jest tak źle ;)

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódnica,ja nie byłam na tym filmie ale moze keidyś go obejrzę!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny nowy post, lubie czytać takie wpisy :3
    śliczny design bloga (zazdroszczę) i świetne posty, nic dodać nic ująć :*
    Czekam na kolejny pościk.

    Mogę tylko prosić o poklikanie w linki w poście http://aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html
    To dla mnie ważne, dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia nie wyszły tak źle :p
    Jeśli chodzi o sukienkę to jest śliczna,a to że jest za krótka to nic nie szkodzi,zawsze możesz udawać,że to jest tunika i zakładaj do legginsów :p
    Jesteś strasznie chuda :// Też bym tak chciała być <3

    iska-iskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny design, podoba mi się sposób w jaki piszesz posty <3
    Jestem tutaj pierwszy raz i wcale nie żałuje, na pewno zostanę na dłużej :)
    masz ochotę na wspólną obserwację?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna! wcale nie za krótka ta sukienka!
    ahh Kamienie... smutny acz piękny film, Rudy <3
    a jak minął Prima Aprilis?? żadnej wzmianki?
    czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny blog! Świetnie piszesz, Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj! :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny blog, bardzo mi się podoba :) Post fajnie napisany oby więcej takich, myślę, że będę zaglądać tu częściej :))

    Byłoby mi bardzo miło gdybyś zaglądnęła do mnie i zostawiła jakiś ślad po sobie :)
    x-karla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała i kliknęła w banery choies,sheinside i oasap :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny blog, fajny post. Obserwacja za Obserwacje? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj :) juliavlogchannel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń