czwartek, 29 maja 2014

☆ Tak ☆

Mój blog umiera jak mnie tu nie ma. Muszę się jakoś zmobilizować. Tak skromnie stwierdzę że możecie mi w tym pomóc będąc aktywnym pod tym postem to będę jeszcze z większą chęcią pisać posty.
Ostatnio, a dokładnie tydzień temu miałam bal gimnazjalny. Była to chyba najfajniejszą impreza na jakiej kiedykolwiek byłam. Starałam się tańczyć jak najwięcej, jak najdłużej, bo tylko raz w życiu ma się taki bal z tymi ludźmi. Mimo, iż byłam trochę zmęczona poprzednim zwykłym, szkolnym dniem to starałam się znaleźć w sobie energię. W piątek, czyli dzień balu byłam jeszcze w szkole, ale nie na zwykłych lekcjach tylko na filmie ,,edukacyjnym,, w ramach projektu z unii europejskiej. Nie miałyśmy zatem całego dnia na przygotowanie się.
W ostatnich tygodniach była ładna pogoda i wychodziło się na spacery po szkole np. do parku. Trzeba było odkopać swoje krótkie spodenki i zwykłe koszulki. Muszę sobie kupić jakieś krótkie spodenki, bo mam jedną parę, bo inne są już za małe.
Niestety teraz jest co raz chłodniej i pada deszcz.
A jaka jest u was pogoda? Chodzicie do 3 klasy gim i mieliście już bal?



12 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) Haha, również muszę kupić jakieś krótkie spodenki bo prawie wszystkie są mi za małe ^^ Poza tym ciekawy blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam balu, bo kończę 6 klasę. Lubię białe bluzki z czarnymi nadrukami. Mam kilka i jeszcze bym chciała, ale muszę trochę koloru użyć w swojej garderobie.

    Klikniesz w link w ostatnim poście? Zależy mi. Będę bardzo wdzięczna. A może jakieś "observando" :)? Co o tym myślisz?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdro za bal :)
    a o czwartku przed balem to sie nie wspomni?! <3
    caluski, woy ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczny design bloga, bardzo ładnie tu <3

    fruutti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia! ;)

    wpadnij do mnie i zostaw komentarz, będzie miło :))
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś urocza. :) Blog bardzo przyciągnął moją uwagę zarówno świetnymi postami jak i bardzo dobrym wyglądem bloga. ♥ Nie przestawaj pisać i pewnie w końcu zaobserwuję. :)

    http://petmalimi.blogspot.com/ - dopiero zaczynamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog, podoba mi się :)

    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koszulka, świetnie że uchwyciłaś wiewióra na fotografii :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń