czwartek, 16 października 2014

Obiecanki cacanki


Miałam się ogarnąć i pisać bloga i nic z tego nie wyszło. Zobaczymy jak będzie tym razem.
Tak więc ostatni post był pisany w wakacje, a my mamy już październik. Mała aktualizacja tego co u mnie ciekawego. Aktualnie uczęszczam do liceum ogólnokształcącego. Jestem w pierwszej klasie wiec wszystko jest tutaj nowe. Już oswoiłam się z nową klasą, nauczycielami, szkoła. Za mną już kilka sprawdzianów i kartkówek. Na razie z ocenami nie jest tak źle, jak na liceum. Oczywiście kilka jedynek już wpadło, ale szóstki też się gdzieś znalazły. Mam ostatnio mało czasu dla siebie, na leniuchowanie itp. Dużo czasu schodzi na naukę i odrabianie zadań domowych, ale też dodatkowe zajęcia, wyjazdy i remont pokoju.
Tak więc mniej więcej już wiecie co u mnie słychać. Zastanawiam się nad rozpoczęciem kariery na you tube, ale jeszcze nie jestem pewna czy się nadaję w 100%. Nie biedę się rozpisywać do zobaczenia następnym razem (oby nie długo)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz