niedziela, 30 listopada 2014

Roczek!


Dzień doberek!
Mój blog właśnie niedawno miał swoje pierwsze urodzinki! Przez ten czas widzę jak zmienił się (na lepsze) mój styl, wygląd bloga i ogólnie ja. Naprawdę widzę pozytywną zmianę. Dzięki temu, że ktoś czasem wejdzie tu i skomentuje post, nadal istnieje ten blog inaczej nie widziałabym sensu pisania bloga tylko dla siebie.
Chciałabym wam pokazać moje zdjęcia które ostatnio zrobiłam lecz przez to że się robi tak szybko późno i jest szaro i ponuro udało mi się wybrać tylko 3 z dwóch podejść. No trudno.
Zaczął się się już adwent wiec pora pomyśleć o przystrojeniu pokoju i prezentach dla rodziny. Mam w planach zrobić jakieś DIY z prezentami świątecznymi lub wystroju pokoju. Więc czekajcie cierpliwie, a może się doczekacie.
Do miłego. Paaa!

1 komentarz:

  1. W takim razie wszystkiego najlepszego dla bloga. Życzę sukcesów :)

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń