piątek, 12 grudnia 2014

Pomysły na prezent dla przyjaciółki ♡


Hej!
Może ktoś z was tak jak ja robi prezenty dla przyjaciółki na święta. Dzisiaj przedstawię wam dwie propozycje na prezenty do 35 zł.
Pierwszy prezent jest Mojej koleżanki z klasy na naszą wigilię klasową. Cały prezent kosztował około 30 zł. Kupiłam zestaw z firmy Farmona. Zwiera on balsam do ciała, piling i olejek do kąpieli. Zapłaciłam za niego 19 złoty w Rossmannie. W innych drogeriach typu Hebe również go widziałam lecz za 25 zł. Dodatkowo do prezentu kupiłam kolczyki w kształcie serduszka. W prezencie znajduje się jeszcze jakiś słodycz, ale stwierdziłam, że nie jest on na tyle interesujący aby go pokazywać.
 


Natomiast drugi prezent jest dla mojej kochanej przyjaciółki, więc postanowiłam żeby było w nim coś sentymentalnego, a mianowicie ramka. Kupiłam białą ramkę z napisem „Friends’’ i powkładałam do niej nasze zdjęcia. Na zdjęciu jest już zapakowane w folię i nie chciałam go rozpakowywać, dlatego przepraszam za jakość. Dodatkowo do prezentu kupiłam butelkę i do niej kolorystycznie, warstwami powysypywałam M&M'sy. Możecie do środka również powkładać żelkowe dżdżownice dla lepszego efektu. Dokupiłam również dużego kolorowego lizaka w kształcie serduszka, co na pewno jej się spodoba. I na koniec jako mały dodatek dokupiłam małe kolczyki serduszka w kolorze złotym.



Tak oto macie już dwa pomysły na prezent dla swoich bliskich.  Życzę udanych zakupów!

11 komentarzy:

  1. Super pomysły! Zwłaszcza ten z butelką i cukierkami! :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tą ramką :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te ramki! :)
    zapraszam pod nowym adresem: http://karik-karik.blogspot.com/
    (stary adres soooooooooswagkocie.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  4. mojej koleżance kupiłam taki sam zestaw tutti frutti :)
    Może wpadiesz i poklikasz w linki choies ? Proszę ♥
    Zapraszam : http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście nigdy nie mam problemu z wyborem prezentu dla przyjaciółki, Twoje propozycje są świetne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za pomysł na prezęty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie prezenty każda chciałaby mieć :)

    OdpowiedzUsuń