niedziela, 11 stycznia 2015

2014 minął, więc teraz 2015!


Witam wszystkich którzy tutaj dotarli!
Rok 2014 już za nami. Ten rok był dla mnie dość nudny i nie działo się w nim za dużo. Nawet nie wiem co mogę jeszcze napisać, ponieważ nie pamiętam co było w tym roku. Na szczęście prowadziłam swój słoik wspomnień. Wystarczy, że teraz przeczytam te karteczki i wspomnienia wrócą. Niestety jakoś ostatnio nie mam na to humoru. W tym roku również będę go prowadzić. Obawiam się, że mogę mieć taki sam problem jak rok temu, czyli będę o tym zapominać i nadrabiać karteczki za np. 3 miesiące. W 2015 wyjątkowo dużo ludzi pyta mnie i proponuje postanowienia noworoczne. Nie jestem do tego w 100% pewna, ale warto spróbować. Jak chce się coś robić czemu nie robić od razu, jak wpadnie się na ten pomysł. Na zdjęciu widzicie kilka takich małych postanowień, które mam nadzieje zrealizować. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jestem ciekawa czy wy macie jakieś postanowienia, które ja mogłabym dopisać do swojej listy.


3 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w realizacji postanowień,ja też planuję więcej czytać!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł na taki słoik wspomnień. To byłby wspaniały prezent dla znajomych, taki słoik z wspólnymi wspomnieniami. :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń