sobota, 17 stycznia 2015

Zniszcz ten dziennik!



Większość z was zna już tą książkę, jest ona światowym bestsellerem. Mam na myśli ,,Zniszcz ten dziennik" napisaną przez Keri Smith. Nie jest to zwykła książka, tylko książka na której możemy się wyżyć fizycznie, albo artystycznie. Autorka napisała na każdej stronie zadanie, które prowadzi do zniszczenia dziennika. Ja wybrałam ładną wersje niszczenia. Każde zadanie może być interpretowane dowolnie, jak pisze autorka na początku książki. Prowadzę instagrama na którym pokazuje zrobione prze zemnie strony. Jeżeli ktoś by się zapytał po co to robię, odpowiedziałabym, że dla przyjemności i rozluźnienia. Nie mam już w szkole plastyki, ani tego typu przedmiotów, na których trzeba było malować czy rysować. Uzupełnianie go jest dla mnie oderwaniem od nauki najczęściej w ciche, spokojne, sobotnie wieczory. A wy też posiadacie takowy dziennik?


9 komentarzy:

  1. Boże ale ty ślicznie rysujesz :D Zazdroszczę Ci takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa, smok jest fantastyczny! Twój Dziennik jest chyba najładniejszy i najbardziej kreatywny ze wszystkich, jakie widziałam! Też staram się ładnie go zapełniać, ale chyba nie mam takiego talentu, jak Ty :) Już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te strony :)
    Podoba mi się ten ciasteczkowy potwór.
    Ja osobiście nie widzę w tej książce światowego bestsellera, no ale nie jest zła :)
    http://byyolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowy :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły. Chyba Twój dziennik jest najfajniejszy spośród wszystkich, które widziałam. Obserwuję. Dziwię się, że taki pomysłowy i kreatywny blog, ma tak mało obserwacji. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój dziennik jest prześliczny, taki pomysłowy i z umiarem. Super! :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow :o Ślicznie rysujesz ♥ i ciekawie piszesz ;>
    http://www.ladyalmost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń