wtorek, 3 marca 2015

Hobby źródłem mojego uśmiechu

Co czyni Cię naprawdę szczęśliwym?
Czy macie jakieś takie osoby, lub czynności, przy których uśmiech automatycznie pojawia się na waszej twarzy? Mam nadzieje, że tak. Każdy ma swojego przyjaciela, z którym spędza najlepsze chwile, z którym zawsze dobrze się bawi. Każdy ma swoje ulubione jedzenie, które go uszczęśliwia. Każdy ma swoje hobby, które powoduje uśmiech na jego twarzy. Jako iż tańczę w zespole widzę jak wszystkich cieszy, gdy tańczymy razem, występujemy, uczymy się nowego układu. Im więcej osób nas podziwia, chwali tym większa jest nasza satysfakcja i radość z tego co robimy. Moim drugim hobby jest kręcenie i montowanie filmów. Jakiś czas nie mogłam tego robić, ponieważ mój komputer był popsuty i gdy po dłuższej przerwie zasiadłam do komputera na mojej twarzy pojawił się uśmiech, a widząc efekt końcowy byłam z siebie duma. A co was czyni szczęśliwymi? Jeżeli nie macie czegoś co tak kochacie, radzę wam znaleźć by być szczęśliwymi ludźmi, by cieszyć się z takich małych rzeczy.


16 komentarzy:

  1. Super zdjecia! :))

    +Zapraszam do siebie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham taniec irlandzki :) może wspólna obserwacja?

    Agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie uśmiech na twarzy wywołuj przyjaciele, fotografia, blogowanie. Dużo tego :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do LBA. Szczegóły na moim blogu.
    tuskalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super że masz coś co sprawia ci przyjemność :)
    dla mnie to czas spędzony z chłopakiem :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku , jesteś taka śliczna <3 Trzymam za ciebie kciuki w dalszym blogowaniu :)) obserwuje !

    majka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie to napisałaś :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia<3 Mnie czyni szczęśliwą bardzo wiele rzeczy, nawet tych drobnych :D

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz takie pasje które sprawiają Ci przyjemność :) Ja też lubię tańczyć i montować filmiki !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia i post ciekawy ;) zapraszam do siebie: pysiaxoxo.blogspot.com moze obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ślicznego bloga!
    Ładne włosy :)

    Obserwujemy? Zacznij i poinformuj nas na blogu a na 100% się odwdzięczymy! http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
      i-can-make-you-believe.blogspot.com
      może obserwacja za obserwację?
      zacznij a na pewno się odwdzięczę +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań :)

      Usuń