sobota, 18 kwietnia 2015

Stokrotka ☀


Hej hej! Co tam u was? W dzisiejszym poście ja odpowiem na to pytanie.
Zacznę może od tych szkolnych rzeczy. W szkole nas męczą. Jest bardzo dużo wszystkich sprawdzianów, kartkówek. No i z co niektórych przedmiotów nie jest u mnie za ciekawie. Po maturach zmienia mi się plan lekcji. Trochę trudno stwierdzić czy jest lepszy od poprzedniego bo w sumie są te same lekcje w tej samej ilości tylko inaczej poukładane. Dużym plusem w moim nowym planie jest to, że nie kończę już w piątki o 14:30 tylko o 13:40. Drugim plusem natomiast jest to, że trudne lekcje są równomiernie porozkładane w każdy dnień tygodnia, a nie tak jak teraz wszystkie najgorsze w jeden, dwa dni. Jakby ktoś się zastanawiał czemu mi się zmienia plan- to dlatego, że trzecie klasy kończą szkołę i nauczyciele mieliby dużo okienek.
W moim poza szkolnym życiu nie dzieje się za dużo ciekawych rzeczy. Pogoda na dworze coraz bardziej wiosenna i ciepła więc można więcej czasu spędzać poza domem co i tak w sumie mi nie wychodzi. Spędziłam ostatnie weekendy z przyjaciółką i było bardzo wesoło i miło jak zawsze. Na tańcach zaczyna się okres turniejów tanecznych i mam nadzieję, że tym razem coś wygramy. Ostatnio bywam też trochę zmulona, taka zgaszona. Mam nadzieję, że jak już będzie słonecznie cały czas to moja radość powróci wraz z nowymi fajnymi pomysłami.
A jak wasze życie mija?

Zapraszam na mój kanał na YT: KLIK
Ostatni filmik:


7 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia, u mnie pogoda dopisuje, a w szkole cały czas kartkówki i sprawdziany
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie?
    TUTAJ:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam filmiki z rutynami *.* A co do zdjęć to super! Widać, że wiosna! :)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz. :D Nie tylko u Ciebie w szkole jest męczarnia, u mnie też. ;-;
    http://cocosanka-thoughts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju jakie pozytywne zdjątka!:)
    Zapraszam Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia takie pozytywne :) U mnie w szkole tez istne piekło eh
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia :)
    Nie tylko Ty masz ciężko w szkole :(
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń